Ett eländigt flyktförsök

28 september 2009 at 20:55 Lämna en kommentar

Jag började städa mitt rum idag. Jag är en jävel på att stöka ner på väldigt kort tid. Trots att jag av egen erfarenhet vet att allt brukar kännas lite bättre när det är lite rent och ordnat runtomkring. Men istället för att städa klart gick jag till textilsalen för att sy ett gosedjur. En liten kanin i jeanstyg. Det blev den fulaste kaninen jag sett i världshistorien. Den fastnade inte ens på bild. Som en vampyr skulle man kunna säga.

Det bästa nu är att jag har något roligt att se fram emot imorgon. Städa rummet. Igen.

Entry filed under: Allmänt.

Den bitterljuva kyssen och dess konsekvenser för någon som ända fram tills nu varit känslokall och envis Om sanningen ska fram…

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2009
M T O T F L S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress