Det sista inlägget. På riktigt

04 maj 2010 at 14:20 Lämna en kommentar

Det här är det sista inlägget i den här bloggen.
Ja, jag vet att jag har sagt det förrut, men nu menar jag det faktiskt. Det är dags att gå vidare.
Så hur avslutar man en egoblogg som inte handlar om en själv längre? Hur sammanfattar man i några ord hur livet varit och hur livet är nu?

Jag vet inte.

Men jag är gravid.

Duger det?

Det här är naturligtvis inte ett hejdå. Det finns en fortsättning. Någon annanstans där jag delar plats med engelsmannen och Sven som är mitt arbetsnamn på det hela. Här kan ni alltså läsa allt från början.

Tack för att ni varit med här fram tills nu.

Entry filed under: Allmänt.

Kollektiv väckning

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2010
M T O T F L S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress