Kollektiv väckning

21 april 2010 at 13:57 2 kommentarer

Alldeles för tidigt gick brandlarmet på skolan. Vi var ungefär 7 av 35 elever som orkade oss ut på trappan.
I och med det förstod jag att eleverna här antingen är hörselskadade eller självmordsbenägna. Det är ju ett elände när man tänker på det. Att folk beter sig sådär. Ligga kvar i sängen när hela skolan står i brand. Nu var det inte någon brand på riktigt. Det var någon gammal kaffekokare som kokat ihop och kokat över. Ingen fara alls med andra ord. Men det där satte sin prägel på dagen skulle man kunna säga.
Inte nog med det, det har intervallsnöat idag också. Ja ibland tycks döden som en välkommen befrielse.

Entry filed under: Allmänt.

Lite skit här och där Det sista inlägget. På riktigt

2 kommentarer Add your own

  • 1. Din engelsman  |  21 april 2010 kl. 18:04

    Så du ångrar att du gick upp och ut när brandbilen kom med andra ord :P

    Svara
  • 2. Sara  |  21 april 2010 kl. 19:58

    Jag hoppas tårtan piggar upp lite iaf. :)

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

