I Fredags…

08 december 2008 at 23:34 Lämna en kommentar

…bjöd jag på middag. Några vänner klättrade upp för berget och åt både mat och drack vin. Vi gjorde alltså det vi är allra bäst på. Att håna, skvallra, dricka lite för mycket vin, utsätta någon stackare för ett fantastiskt litet skämt, och umgås som djur.

33

Det här är Fredrik från sin allra bästa sida.

43

Det tisslas och tasslas i varenda hörn. Med eller mot sin vilja.

53

Jag lovar att Cajjan var betydligt gladare än sådär. Åsa däremot lyckas nästan jämt få samma min när jag ska ta upp kameran i min fylle-fylle-hand.

64

När dom andra hade vett nog att åka hem, satte sig Samuel och Fredrik i salongen och vägrade lämna berget. Jag förberedde mig på en lång natt, men jag lyckades tillslut trötta ut dom.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , .

Michaelsson bjuder in till jul, del 7 Michaelsson bjuder in till jul, del 8

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2008
M T O T F L S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress