Om veckan som gått

18 april 2010 at 21:42 1 kommentar

När jag var på den lokala matbutiken för någon dag sedan sålde de chokladkakor för 12,90 kr styck. De hade dessutom ett erbjudande om att man kunde få köpa två chokladkakor för 30 kr. Matte är en av mina svagaste sidor, men inte ens jag gick på den där.

Veckan har gått fort. Fortare än något annat. Och jag har massor av fina bilder att visa från veckan som gått så fort.
Men dom kommer någon annan gång. Klockan börjar närma sig midnatt och så här sent har jag inte varit vaken sen 1997 när dom sände Rederier-maraton på Svt.

God natt.

Entry filed under: Allmänt.

God morgon Ilustrationer

1 kommentar Add your own

  • 1. Din engelsman  |  19 april 2010 kl. 16:42

    Haha. Jag undrar hur många gick på det där?!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
april 2010
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

