Fritidsintressen

25 februari 2010 at 21:35 1 kommentar

Nu när jag har slutat snusa, och röka för den delen finns inte längre den där självklara sysselsättningen att bara sitta och snusa.
Jag har därför inga naturliga fritidsintressen längre.
Så i ett försök att skapa mig något som känns naturligt för både mig själv och min omgivning har jag börjat med en 2 minuters dans varje dag. Jag inser att det faktiskt är mest för min egen skull, eftersom ingen vill komma och titta.
Men när jag dansar min 2 minuters dans är det oftast till samma låt. Och det kan vara en av dom bästa låtarna jag vet. Med ett av dom bästa banden jag vet. Och summan av kardemumman är att jag får den bästa känslan jag vet.

Joy Divison - Digital
Entry filed under: Allmänt.

Dagen i bilder, utan ord men fylld av saknad. Tillbaka i Falun

1 kommentar Add your own

  • 1. Din engelsman  |  25 februari 2010 kl. 22:44

    Det är bra det!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2010
M T O T F L S
« Jan   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

