Pensionärspoängen bara ramlar in

19 december 2009 at 11:32 Lämna en kommentar

Vi hade en riktig uppesittarkväll igår. Vi åt engelsk frukost till middag och drack sprit. Engelsmannen har mängder med sprit. Mest whiskey. Tydligen jävligt fina och goda whiskeys. Det där med att den är god irriterar mig. Hade det bara varit vilken whiskey som helst hade jag inte brytt mig, men nu är den tydligen god. Och eftersom whiskey bara är för kärringar så kan jag ingenting om dryckeshelvetet, men jag antar att god whiskey är lika med en dyr whiskey. I och med detta drar jag slutsatsen att engelsmannen är snuskigt rik. Så rik att han snyter sig i 500-lappar när han är lite sådär vintrigt snorig.

Jag drack ingen whiskey. Dricker jag whiskey kan jag inte låta bli glassen och mjölken, och vi vet alla att jag kommer göra en ”Johan” då. Dvs, ligga kallsvettig och naken i fosterställning i duschen och bikta mina synder till schampo-flaskan.
Däremot drack jag annan sprit. Och när klockan var 21.30 gick vi och lade oss. Som vilket jävla pensionärspar som helst. 21.30 på en fredag. En riktig uppesittarkväll. Fy fan.

Entry filed under: Allmänt.

Istidens återkomst Vill ni höra en riktigt jävla bra låt?

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

