Klotter och förstörelse är som en cancersvulst på samhällskroppen

10 december 2009 at 18:23 2 kommentarer

Det är någon som är jävligt mogen på den här skolan som vill sprida något slags budskap. Det är svårtolkat, ja till och med obegripligt ibland, men jag har mina aningar om vad personen vill säga med det hela. Det kan vara ett slags uttryck för ett förakt mot både vardagen och samhället. Det kan också vara en släng av Tourettes som är svårkontrollerad. Eller så är det bara för att ordet ”Kuk” ligger rätt i tiden.
Jag har dessutom mina misstankar om vem den skyldige är. Jag vill inte nämna några namn, men personen i fråga kan alldeles för mycket om fjällämrar om vi säger så.

Entry filed under: Allmänt.

När det börjar lacka Årjäng Sweden

2 kommentarer Add your own

  • 1. Din engelsman  |  10 december 2009 kl. 20:07

    Jag tror att det är någon form av annons. Men jag har svårt att säga om det är en ”sökes” eller ”säljs” annons…

    Svara
  • 2. Samuel  |  10 december 2009 kl. 21:45

    Märkligt att ”kuk” aktivismen kom till Årjäng ungefär samtidigt som den lämnade Falun. Nåja det är säkert ett sammanhang som absolut inte har någon som helst logiskt relation

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
stats for wordpress

