Föreställningen är inställd

01 december 2009 at 22:47 2 kommentarer

På allmän begäran hade jag ikväll tänkt hålla en ensamkonsert i mitt rum. (Byggnad 2, våning 2, rum 2, inga konstigheter med det).
Men nu är det så att jag har gått och blivit jävligt gammal helt plötsligt, och ställer därför in hela konserten. Vi kan väl skylla på att jag kollapsade på scenen, eller fick en öl kastad på mig och blev jävligt förbannad helt enkelt. Det känns ju sådär att skylla på trötthet och mensvärk liksom. Inte särskilt mycket rockstar i det.
Men jag lovar att ni som köpt biljetter kommer att få pengarna tillbaka, eller ja, pengar och pengar är det ju inte tal om. Två snus och en apelsin är ju inte direkt en förmögenhet. Men ändå.

Vi gör ett nytt försök imorgon. Som om jag vore yngre då.

Entry filed under: Allmänt.

Jag borde ha legat kvar i sängen hela dagen. Som om det hade varit roligare. Jag ska snart sova middag. Men först lite lite gnäll.

2 kommentarer Add your own

  • 1. En åskådare  |  02 december 2009 kl. 04:31

    Resekostnader då? ;p

    Svara
  • 2. cajjan  |  02 december 2009 kl. 13:00

    Det var ett jäkla gnäll på dig dom senaste dagarna.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
december 2009
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

