Elefant-Hasse och jag

10 november 2009 at 00:52 1 kommentar

Jag satt nyss och skrev ett jävla långt blogginlägg om mina låtsasvänner Elefant-Hasse, Rut och Krabban. Det gick så långt att jag fantiserade ihop att jag och Elefant-Hasse hade någon slags kärleksrelation. Jag inbillade mig att vi sjöng Morrissey låtar, snusade lössnus och drack kaffekask ihop mest hela tiden. Och lite portvin då och då.
Jag beskrev hur jag brukade sparka honom på smalbenen, först det högra och sedan det vänstra, som en jävla ninja. Och hur han då brukade jaga mig i korridorna med ett jävla tjutande. Men jag är för snabb för honom. Han hinner aldrig ikapp mig.
Jag låtsades att vi åt knäckebröd ihop och att han brukar luta sin rynkiga och sträva haka mot min axel ibland. Eller att han brukar handla tamponger och choklad åt mig när jag är sådär jävla grinig och livsfarlig.

Jag raderade det inlägget. Det var helt enkelt en vild fantasi som spårade ur.
Jag ber om ursäkt för det.
Imorgon är det jag som går fram till Elefant-Hasse och förklarar för honom att det fan får vara slut på det här spelet nu. Det är över.
Jag kan motivera det hela med att det umgås med honom är som att upptäcka avföring på händerna efter ett toalettbesök fast man har tvättat sig med lösningsmedel och rotborste.

Entry filed under: Allmänt.

Brott och straff Svordomssymfoni. Och Torsdag.

1 kommentar Add your own

  • 1. lotta  |  11 november 2009 kl. 16:49

    kom in här av en slump, googlade på ”tvätta munnen med sulfa”. sen stannade jag här en stund för att du skrev så roligt!
    alltid skoj med sånt, fortsätt.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

