Ett svårfattat beslut

04 november 2009 at 13:46 Lämna en kommentar

Idag måste jag fatta ett viktigt beslut. Det handlar om jag ska vika ut mig eller inte. Utviket kommer att ske i form av olika bilder av lätt erotisk karaktär. Någon strandbild, en i verkstadsmiljö hållandes i cykelhjul och kanske en i klassisk brandmansoutfit. Ja, ni förstår säkert. Det är jag själv som är initiativtagare till projektet och bilderna kommer att samlas i en kalender som senare ska säljas. Och det är lite där som problematiken kommer in, eftersom intäkterna inte kommer att gå till välgörande ändamål. Om intäkter från ett utvik går till välgörenhet så blir det legitimt och man blir betraktad som en fin människa. Nu kommer pengarna gå oavkortat till mig själv och man kan tyvärr bli kallad för “lite väl vågad”, eller “billigt jävla luder” . Är det värt det? Det måste jag ta ställning till under dagen.

Utöver detta ställningstagande kan jag meddela att avföringen är något fastare, humöret är dock något sämre pga detta, och ute så snöar det för första gången i år. Jag är väldigt skeptisk till verkligheten just nu. Men ett parti rundpingis kanske kan underlätta mina bekymmer.
Naken eller inte?

Entry filed under: Allmänt.

Ironin försvann med regnet och kvar fanns bara någon som naivt nog hittade världens finaste lilla plats Ett äventyr i Cypern utan att lämna Värmland.

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
november 2009
M T O T F L S
« Okt   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

