En sanning bland så många andra

28 oktober 2009 at 16:35 Lämna en kommentar

Om någon kunde vara så gullig och köpa den där boken till mig. Ni vet den där ”Så tar du livet av dig på ett snabbt och empatiskt sätt”.
Jag är nämligen inte alls främmande för tanken att avsluta mitt lidande från och med nu.
Så här sjuk, och nu är jag faktiskt ärlig, utan några hypokondrifasoner och ironi, har jag aldrig i hela mitt liv varit.
Den ständiga känslan av smärta, illamående och ett totalt jävla mörker gör mig nästan galen.
Bitvis lurar kroppen mig, får mig att tro att jag mår bra och att jag kommer klara mig genom den här fasansfulla perioden. Ända tills jag överrumplas om och om igen av den här ständigt höga febern och den ständiga smärtan överallt i hela kroppen.
Det går ju inte att sova heller när man bara ligger och krampar och svettas, alternativt fryser trots att man har tre lager av allt på sig.
Idag sov jag 3 timmar på förmiddagen, det är nog den mest sammanhållna sömnen jag haft sedan i Lördags. All annan sömn kommer bara av ren utmattning, och varar på sin höjd en timme.

Fuck you bakterier.

Entry filed under: Allmänt.

Sjukdag #9 Sandra + gäst står det nu på internatlistan

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

