23:50 Intressant feberkombination

20 oktober 2009 at 21:53 Lämna en kommentar

Alltså…jag är faktiskt sjuk på riktigt. Så jävla förbannat sjuk.
Febern visar 40,2. Inga konstigheter egentligen. Allt under 40 är tydligen töntigt att ha enligt min kropp.
Feberyra. Febervärk. Feberfrossa. Febersvettning. Feberhosta.
Jag har dessutom svårt att andas. Och alldeles nyss hallucinerade jag fram något om en litten litten dalahäst som bodde i mitt öra.

Entry filed under: Allmänt.

Om sånt där jag är rädd för när jag är vaken Jävla svordomar och Torsdag.

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

