Är det fredag idag?

16 oktober 2009 at 12:03 Lämna en kommentar

Har gått runt naken i huset hela dagen och njutit av segersötman. Jag är mycket stolt över mig själv, men när jag nu tittar i min lille snusdosa är den helt tom. Därför överväger jag faktiskt att klä på mig en del kläder och bege mig ut på snusjakt. Det är ju inte Nakensöndag idag. Det är Finfredag. Och finfredag innebär ju att finskjortan får användas. Kombinationen finskjortan, snus och en trivselöl lockar faktiskt mer än att spendera ännu en timme hemma, naken och förnedrad.

Entry filed under: Allmänt.

Tävlingen avslutad 01:42 En trivselöl blev alldeles för många i slutändan

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

