Jag måste bida min tid. Eller binda fast den. Mig kvittar det.

12 oktober 2009 at 22:44 Lämna en kommentar

Idag när jag gick runt på stan utan att tigga om att bli uppretad gick det förbi en kille i Takida-tröja. Det där jag har hört om att svensk psykvård inte fungerar stämmer väl då antagligen.

Dessutom har jag ägnat alldeles för mycket tid till att skriva något som tillslut liknade ett kärleksbrev. Det var orutinerat. Därför gav jag fan i det och raderade det lilla helvetet. Jag hoppas att telepatin fungerar bättre en annan dag.

Hej då

Entry filed under: Allmänt.

Tänk att några ord på isländska kan betyda så mycket Jag tror minsann att jag kommer få hybris av allt det här

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

