Viktigt meddelande till eventuella deltagare i Nakensöndag

11 oktober 2009 at 09:47 Lämna en kommentar

sockor

Den sedvanliga ”Nakensöndagen” uteblir idag pga bristande intresse. Eller framförallt för att jag inte känner mig bekväm med att springa omkring naken i mitt föräldrahem och bli hånad för generande hårväxt på knäna och eventuella fettvalkar. Raggsockor däremot ger känslan av genans och förnedring, precis som min nakenhet gör. Därför ägnar jag förmiddagen åt att glida omkring i just ett par raggsockor och försöker mucka gräl med min bror. Inget av det går särskilt bra. Jag ligger ju mest ner. Då blir det inte så mycket glidande. Och varken jag eller min bror har slagits, åtminstone slagits vettigt, på 10 år eller mer. Vi kan säga att vi har tappat stinget. Nu går vi in på psykisk mobbing istället. Jag läste ju omvänd psykologi B på gymnasiet. Mycket intressant kurs. Förhoppningsvis minns jag lite av det jag lärde mig och bryter ner honom totalt. Allt har sin tid.

Nu ska jag stryka finskjortan och gå på teater. Finkulturen ska pressas in i kroppen, snabbt och plågsamt.

Hej då.

 

 

Entry filed under: Allmänt.

Om hur jag hamnade här och hur jag vet att jag är friskare än en katt 01:16 betyder att det faktiskt är Måndag nu. I praktiken. Men inte i teorin

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

