Vad man gör en eftermiddag i Årjäng

06 oktober 2009 at 13:13 Lämna en kommentar

Man kan gå på promenad längs ”De vackra vyernas järnväg” som Årjäng döpt den gamla järnvägen till.

a1liten

Man kan ha balanstävlingar. Lova kan. Alla andra kan. Men jag kan aldrig hålla balansen. Aldrig någonsin.

a2liten

a3liten

Man kan klättra upp för våta klippor och beundra utsikten.

a4liten

a5liten

a6liten

Man kan hälsa på fåren. Jag har döpt dom till Glenn och Britt. Dom är pratglada och luktar precis lika illa som alla andra får. Fast värmlandsfåren kanske är lite extra fina trots allt?

a7liten

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

Om sanningen ska fram… Inga märkvärdigheter här inte

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

