Inga märkvärdigheter här inte

06 oktober 2009 at 20:57 1 kommentar

blogg2

blogg1

Varje gång mitt rum är nystädat passar jag på att stöka till det med att dra fram alla lådor med färg. Sen sitter jag och målar i all evigheters evighet, utan att plocka undan efter mig. Så man skulle kunna säga att mitt rum aldrig är riktigt nystädat eftersom det alltid finns plats att göra annat då.

Trumpeten är en hyllning till trumpeter. Inget märkvärdigt. Inget djupare än så. Bara trumpet för att det är så fint med trumpet.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , .

Vad man gör en eftermiddag i Årjäng Michaelsson avslöjar:

1 kommentar Add your own

  • 1. susanna  |  07 oktober 2009 kl. 18:38

    jag ska gifta mig med en trumpet. eller en sopransax. jag kan aldrig riktigt bestämma mig.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
oktober 2009
M T O T F L S
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

