Hur man kan spendera en helg i Göteborg:

28 september 2009 at 15:41 Lämna en kommentar

– Äta pizza med storebror och tillhörande sambo
– Spendera pengar och sätta fart på finanskrisen med Gabriella
– Gå på operapremiär och känna sig malplacerad
– Äta falafel på ett hotellrum och dricka alldeles för mycket vin
– Somna till Damien Rice och en annans hand inlindad i håret
– Borsta tänderna och sjunga på Ane Brun samtidigt
– Ta ett blygsamt farväl
– Åka hem med hjärtat i halsgropen

Entry filed under: Allmänt.

Hej hej Bloggen viskar jag tyst för mig själv och får genast dåligt samvete. Den bitterljuva kyssen och dess konsekvenser för någon som ända fram tills nu varit känslokall och envis

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

