Nattfilosofen är igång igen. Att jag aldrig lär mig. Är det så svårt att gå och lägga sig egentligen?

20 september 2009 at 22:12 Lämna en kommentar

Helgen började som något märkligt och makalöst roligt. Den tidigare nämnda konstnären stannade kvar. Ställde till med saker och ting. Det slutade bra ändå. Fortsättningen har varit avslappnad. Och jag kan numera titelera mig själv som århundradets lataste person. Allt jag skulle göra i helgen har jag skjutit upp. Tills imorgon. Eller någon annan dag i veckan. Ingenting känns så viktigt längre. Jag har inte riktigt någon tidspress. Ingenting är viktigt längre. Inte viktigare än det faktum att jag kan lata mig i ett helt år OCH vara fantastiskt kreativ samtidigt.

Entry filed under: Allmänt.

En dag. Som jag inte kan skriva om utan att uttrycka mig frikyrkligt. Jag ber om ursäkt för det. Men det är visst såhär man blir efter en månad i skogen. Hej hej Bloggen viskar jag tyst för mig själv och får genast dåligt samvete.

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

