Kan inte förtränga vissa tankar

13 september 2009 at 21:43 2 kommentarer

Har haft en tanke hela helgen. Den är inte så PK. Måste få den ur mig:

Studerar utvecklingsstörda på universitet?

Entry filed under: Allmänt.

Sanningen om Kyrkerud Separationsångest är det senaste

2 kommentarer Add your own

  • 1. susanna  |  14 september 2009 kl. 08:12

    JA! Jag har haft en lärare som var det. Han var doktorand i systematisk teologi och hade en cp-skada. Klok man.

    Svara
  • 2. Boman  |  15 september 2009 kl. 06:45

    Det lär de göra, känner till en läkare som har en Cp skada. Underbar dam! Varför undrade du det?

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

