Det sägs att vi har data den här veckan. Och då får vi göra allt som jag hatar.

07 september 2009 at 12:18 Lämna en kommentar

Visste ni att Selma Lagerlöf, Jesus och Adolf Hitler egentligen är utomjordingar? Inte? I sådana fall har ni missat något. Det är just det här vi ska göra en film om. En film fylld av intriger och konspirationsteorier. Framförallt en film fylld av utomjordingarnas hemliga liv här på jorden.

Jag hatar den här uppgiften egentligen. Men jag försöker intala mig själv att det kommer bli bra.

Entry filed under: Allmänt.

Den glada tjejen presenterar stolt den blivande batiktanten Dagens…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

