Skit oxå!

05 september 2009 at 00:57 1 kommentar

Hur kommer det sig att jag är den enda på hela skolan som är vaken? Det blev kanske litemycket vin för sandra michaelsson ikväll. men vad vet jag. jag menar man kan ju inte ha koll på alla. men jag har lyckats luska till mig skvaller om både den ena och den andra,. vad jag ska med allt det hä skvallret vet jag inte riktigt. men vad vet jag. fuck you som tyckte det var bra att hälla den enda som har rutiga skjortor på  hea skolan med alllldeles för gött vin. fuclk you sda jag. HÖr du det? Skit oxå!

Vfarför ser jag mig själv i dataskärmen? Freak!Skit

Entry filed under: Allmänt.

En stickande kampsport och en smärtande hemlängtan En ursäkt

1 kommentar Add your own

  • 1. Samuel  |  05 september 2009 kl. 08:37

    Samuel gillar Sandras fyllebloggande

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
september 2009
M T O T F L S
« Aug   Okt »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
stats for wordpress

