Hejsansvejsan tjejer tjatar

15 augusti 2009 at 13:34 3 kommentarer

Jag sa till Fredrik att jag kände mig lite ledsen. Att det här med avsked inte var något för mig.
Han sa att jag nog var mer av en hejsansvejsan tjej. Och ja. Jag är definitivt en hejsansvejsan tjej.
Så hejsansvejsan allt som inte är som det här. Det här som känns så jobbigt.

Entry filed under: Allmänt.

4 saker jag gjorde igår Om tystnaden

3 kommentarer Add your own

  • 1. cajjan  |  15 augusti 2009 kl. 22:29

    Urk, kom precis hem från galen ica-fest och fick också nån sån där obehaglig känsla. Hejsansvejsan.

    Svara
  • 2. Zelda  |  16 augusti 2009 kl. 03:23

    Puss finaste gull.
    Det är hejsansvejsan till en ny värld med nya möjligheter!
    Embrace life, my darling.
    Och ta med dig Susanna och eventuellt Cajsa och kom till Kanada!

    Svara
  • 3. Samuel  |  16 augusti 2009 kl. 10:19

    Hejsansvejsan, olja upp dressinen. Vi ska åka årjäng runt

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2009
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
stats for wordpress

