En kommentar om absolut ingenting

04 augusti 2009 at 21:44 Lämna en kommentar

Min mamma har alltid sagt att så länge jag kan andas så överlever jag. Oftast säger hon det när jag i min sällsamma hypokondri tror att jag snart, mycket snart kommer att avlida. Men jag tänker att jag kan applicera den tanken på så mycket mycket mer. Det här med att andas alltså. Därför spenderar jag dagarna med att packa och simma i damm och kvällarna till att umgås med mina vänner.
Igår lockades jag ut på ett glas vin på en balkong, ikväll åt jag världens bästa tacos och spelade världens dummaste tv-spel.
Därför förväntar jag mig storslagna planer inför imorgon då jag kommer spendera dagen bland smink, fransfärg och parfym. Jag kan tänka mig mat och skvaller. Det jag är allra bäst på.

Entry filed under: Allmänt.

Den dramatiska genen har talat Michaelsson listar

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
augusti 2009
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

