24 juli 2009 at 20:46 Lämna en kommentar

Om dagarna borde jag egentligen sova länge och väl. Men eftersom jag har gjort det till en livsuppgift att lura sömnsystemet så gör jag helt andra saker istället.

Bilder 016

Jag äter sushi och slickar i mig det sista av wasabin. Visste ni att man kan ha wasabi till allt? Pasta, gröt, kakor. Ja allt. Ni borde testa.

Bilder 023

Emelie tar Fredag och dricker lite vin. Och håller mig i handen.

Bilder 027

Jag smular ner Emelies soffa och matta när jag försöker äta ost och kex. Hon säger att det inte gör något. Men jag vet nog att om en månad eller så kommer en faktura på en dammsugning i onödan.

Bilder 034

Vi spelade tv-spel. Jag är världshistoriens sämsta tv-spelare och förstår ingenting. Emelie får en ny anledning till att peka och skratta åt mig. Men det är okej. Jag ska träna upp mig och mycket snart kommer jag vinna över henne i Mario Party.

Bilder 037

Olle kommer hem och äter upp resterande kex och ostbitar. Men då är det dags för mig att åka till syndens näste, Kupolen i Borlänge, för att jobba lite.

Entry filed under: Allmänt.

06:32 Stämningsansökan 00:16 Insiktsfull

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2009
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

