02:17 Påminn mig om att köpa Tena Lady

11 juli 2009 at 00:17 1 kommentar

Jag tycker inte om att prata om mitt kärleksliv. Mest för att jag inte har något. Vilket såklart är positivt för alla damer där ute. Trots att jag inte har ett riktigt kärleksliv så blir jag kär i folk till höger och vänster lite hur som helst.
Jag blir väldigt kär i bloggare. Bloggare som är så bra så att jag nästan dör.
Underbara Clara är en av dom, Fröken Ö är en annan, Silverfisken är en tredje. Den här silverfisken tar dom finaste bilderna jag någonsin har sett. Och han har skrivit texter som fått mig gråta och skratta. Ibland skratta och gråta samtidigt. Och tydligen ska han komma ända från Australien till Falun för att fota ett bröllop.

Det finns en viss risk för att jag kommer smyga runt i varenda liten del av Falun för att leta reda på honom. Och när jag väl hittat honom, vad kommer jag säga? Ingenting förmodligen. Jag kommer kanske stå på avstånd, få ståpäls och förmodligen kissa på mig. Det är lite så jag jobbar. Det kan även vara därför jag inte har något kärleksliv. Jag har faktiskt papper på att jag är i princip helt frisk, och inte ens i närheten av den galenskap jag inser att jag sprider just nu. Men jag kan inte låta bli att så exalterad att jag har svårt att hålla tätt till och med här på jobbet.

Entry filed under: Allmänt.

00:37 Lol 11 Juli 2009. Födelsedagen

1 kommentar Add your own

  • 1. karinbarin  |  13 juli 2009 kl. 09:51

    KOMMER SILVERFISKEN TILL FALUN? Jag hjälper dig att stalka honom!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juli 2009
M T O T F L S
« Jun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

