När 08 fick lära känna 023

14 juni 2009 at 20:08 Lämna en kommentar

Jag hade besök från storstan över helgen. Jag sa till pappa att det vore fint om han kunde vara snäll och sköta sig under helgen. Fast det skulle jag inte ha sagt. I hans ögon kunde jag se en glimt som jag känner så väl igen. Jag fick helt enkelt skylla mig själv.

Pappa skötte sig dock. Han skötte sig exemplariskt. Fast jag vet inte om jag tycker om att han boundar mer än vad jag gör med den som hälsar på. Fast det är kanske sådant man får lära sig att leva med när man har en pappa som är översocial. Det sägs att han kan få en lyktstolpe att prata. Så ger man sig in i leken får man leken tåla.

Entry filed under: Allmänt.

Semesterfiraren börjar storslaget Måndagsångest bor inte här

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juni 2009
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

