Sommaren är kanske räddad

12 juni 2009 at 03:12 3 kommentarer

KLUBBAGARE_951280l

Nästa vecka åker jag och några vänner till Öland för att fira midsommar. Jag ska vara ärlig med min oro över att vi kanske kommer ha lite långtråkigt och eventuellt gå varandra på nerverna. Men så läser jag det här på aftonbladet och känner mig genast lugn igen. Vi kommer definitivt inte få långtråkigt. Det finns dock en viss risk att blondinfeffe stannar kvar och sommarjobbar lite.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , .

Ett tvivelaktigt beteende Det som dokumenteras

3 kommentarer Add your own

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juni 2009
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

