Gör om gör rätt

10 juni 2009 at 04:43 Lämna en kommentar

Okej, morgonen är kanske inte så jävlig egentligen. Det är bara det att jag har ju lixom ett jobb som mer eller mindre går ut på att jag ska sitta och vakta en dator. Se till att allt fungerar. Att inga konstigheter uppstår. Och när jag tycker att jag har koll på saker och ting händer det konstiga saker ändå och det är inte okej. Det är ta mig fan inte okej. Nu ska jag plåga mig genom regnet i min tunna tunna jacka och mina tunna tunna tygskor. Jag hoppas att det här med skolavslutningar och sådant har sin påverkan på bussen idag. Att bussresenärerna har halverats. Det skulle vara ett litet tecken på att den här dagen inte kommer bli helt värdelös trots allt.

Entry filed under: Allmänt.

06:24 Fuck you världen! Balansering

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
juni 2009
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

