Twitterfittan talar

20 maj 2009 at 07:41 Lämna en kommentar

Följer ni twitter? Jag har blivit en riktig twitter-slav. Och jag vill följa ALLA på twitter. Det är Dolly Parton, Ashton Kutcher, Fredrik Virtanen och Alex Schulman. Folk jag egentligen inte bryr mig ett dugg om, men som jag nu inte kan klara mig utan. Fast nu har jag hittat den bästa twittraren någonsin. Satan. Ja, alltså Belsebub. Han twittrar där nerifrån sina hålor om allt viktigt och oviktigt. Det är fasligt festligt.

”God and I are playing squash later today. He has a mean backhand, but I guess, He’s always going to be something of a challenge.”

”Call in sick. No-one will know.”

”We’re frantically cleaning down here for tonight’s big event – the Republican campaign planning night is on again!”

Entry filed under: Allmänt.

Checklista 50 mil åt andra hållet

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

