Morgonens status 06:18

15 maj 2009 at 04:19 Lämna en kommentar

Jag är: Inte så värst trött egentligen. Men jävligt gnällig.
Jag gör: äter frukost. Blåbärsfil såklart. Och dricker min proviva.
Jag vill: Jag är rätt nöjd med rätt mycket just nu. Har inte speciellt höga krav på tillvaron. Så värst gnällig var visst inte.
Jag ska: plocka ihop alla mina saker snart. Jag har ju väldigt lätt för att sprida ut mig överallt. Min arbetsplats på natten är inget undantag.
Jag har: påbörjat att läsa en ny bok. En tantbok från ”jobbiblioteket”. Jag ger det ett försök, sen får det fan vara nog.
Jag hör: hur änglakören tyst börjar sjunga på ”halleluja” för att snart stegra högre och högre.
Jag ser: klockan som går jävligt långsamt fram. Och hur min kollega springer mellan skrivare och dator för att jobba. Själv lutar jag mig tillbaka och tittar på nyhetsmorgon.

Entry filed under: Allmänt.

Nattens status 01:57 Lilla ego fy skäms #1

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

