05:57 Morgonhunger

14 maj 2009 at 03:53 Lämna en kommentar

Ni tror säkert att jag har massor med tid över till att skriva trams på bloggen. Jag sitter ju här 10 timmar per natt och borde kunna få ihop åtminstone ett ynket litet inlägg. Men det finns ju så mycket annat man måse göra på natten. Ja, dels måste jag ju jobba. Och det gör jag ju, på ett eller annat sätt. Sen är jag väldigt upptagen med att titta på tv. Jag har saknat alla CSI, Navy CIS och andra polisserier. Tv4 har dessutom en 90-tals kvalkad mitt i natten med både Arkiv X (*stönar lätt över Mulder*), Ally McBeal och Felicity. Ja, jag är nöjd och fullbokad hela nätterna numera.

Nu ska jag avrunda natten med att skriva två mail. Ett till min bror och ett till min chef. Båda mailen har något tråkigt att berätta. Fast inte för mig såklart. Jag skulle aldrig utsätta mig själv för något tråkigt. Bara alla andra.

Entry filed under: Allmänt.

06:23 Det är nära slutet nu Tillökning i släkten

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

