Kära trafikledning

08 maj 2009 at 08:12 1 kommentar

Jag har hört rykten om att företagets vise VD är på besök idag. Jag har alltid haft väldigt svårt att behärska mig själv i närheten av auktoritära personer och det finns risk för att jag även idag kommer göra mig själv och resten av växeln till åtlöje.

Det jag i första hand brukar göra är att klä av mig helt naken, smeta in mig i getfett och ta på mig cowboyboots. Det är en så kallad tvångstanke jag har. Mår jag inte bättre av det måste jag lägga mig i fosterställning och sjunga på ”Hava Nagila” tills jag somnar. Och när jag väl har somnat sparkar jag så hårt och så snabbt att man knappt hinner uppfatta att jag förvandlas till en stor lortig häst.

Därför skulle jag vilja ge er ett erbjudande. Om ni låter mig gå ett par timmar tidigare kan jag garantera att jag kan hålla mig från mina tvångstankar tills jag kommer hem till Falun igen. Det blir så att säga en win-win situation för oss alla. Om inte kan jag tyvärr inte stå för konsekvenserna.

MVH

Michaelsson

Entry filed under: Allmänt.

De italienska jägarna Det gudomliga i mig har talat

1 kommentar Add your own

  • 1. Picknickkorg  |  08 maj 2009 kl. 08:33

    Jag kommenterade på fel inlägg, var god läs det tidigare

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

