När det svider till i kaffetarmen

06 maj 2009 at 14:05 1 kommentar

Jag är inte direkt någon kaffekännare. Jag dricker kaffe när jag är trött och grinig eller när jag är social och trevlig. Men på mitt jobb kan vi ha Sveriges vidrigaste kaffe. Det är så äckligt att jag trillar av stolen när jag har druckit en hel kopp. Nej, det är så äckligt att jag måste tvätta min mun med klorin för att bli av med eftersmaken. Kaffet på mitt jobb är så vidrigt och så smutsigt att jag svettas jord i en vecka efteråt.

Är det töntigt att ta med sig kaffe i en termos när man ska vara så jävla pigg och trevlig hela dagarna?

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , .

Kvinnan med dom små projekten Muffinsbakeriet som slutade med en tidsresa

1 kommentar Add your own

  • 1. cajjan  |  06 maj 2009 kl. 18:28

    Det är töntigt men godkänt ändå. Eller så gör man som jag som druckit så mycket äckligt jobb-kaffe i mitt liv att jag nu tror att kaffe ska smaka så. Allt annat kaffe blir äckligt istället.

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

