6 tokfina tisdagstips

05 maj 2009 at 08:45 Lämna en kommentar

Tisdagstrött. Tisdagsväder. Tisdagstrist. Jag piggar upp mig själv med det här:

…den finaste lilla låten med den finaste lilla kvinnan. Patsy Cline och en smäktande countryballad är precis vad man behöver.

…när jag har riktigt tråkigt och inte tycker att någonting alls är roligt längre så spelar jag det här rara lilla kaninspelet. Man ska hoppa högt högt högt.

…den finaste blomman i hela världen. Ja, strax efter körsbärsblommor alltså. Förgätmigej. Bara namnet är ju tjusigt som bara den.

…jag sitter och funderar hur jag lättast ska kunna bryta armen så jag kan köpa mig sådana här fina saker.

…om man vill titta på något fruktansvärt, gräsligt, vidrigt och helt obegripligt kan man ta sig en titta på dom här sofföverdragen.

…det kliar i mina fingrar när jag ser sådana här bedårande klänningsmönster. Jag vill sy dom allihopa!

Entry filed under: Allmänt. Tags: .

I början av Maj kom solen Kvinnan med dom små projekten

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
maj 2009
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

