Jag har löst ett i-landsproblem

14 april 2009 at 09:58 Lämna en kommentar

110

Jag har alltid så många bilder som jag vill att ni ska se. Men att lägga upp alla bilder på bloggen skulle vara ett evighetsprojekt för mig. Så hädanefter använder vi flickr för att se mina bilder. Okej?
Det bästa är att ni kan ju se på en gång när jag har lagt upp nya bilder här på bloggen. (Skrolla ner lite och titta till höger)  Just nu kan man se hur Fredrik viker ut sig, men så fort jag lägger upp en ny bild så ser ni det. Klicka bara där på en bild så kommer ni till min flickr sida, och sen kan ni titta på hur många bilder ni vill, om och om igen. Tänk vad bra det här kommer kännas nu.

Entry filed under: Allmänt.

Vardagsbekymmer på riktigt Det här med karlar

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

