Det här med karlar

14 april 2009 at 11:57 Lämna en kommentar

Den där Harry som inte är så bra på det här med romantik och sånt har börjat bli otrevlig på riktigt nu. Fast det är helt okej, jag har bestämt mig för att vara lika otrevlig tillbaka.
Så när jag är riktigt förbannad på Harry ringer jag till en annan kille för att få lite uppmärksamhet och vänlighet. Men han är så upptagen med att vara förälskad och kär och allt det där i en annan tjej så jag märks nog knappt i hans värld. Det spelar ingen roll egentligen. Summan av kardemumman är att karlar kan dra åt helvete och att män är små usla svin som borde omyndigförklaras. Ja, för dom kan knappt ta hand som sig själv, allra minst ta hand om en kvinna.

Men så får jag ett samtal från en man med den ljuvaste och lenaste rösten man kan tänka sig. Han låter både trevlig, snäll, och romantisk. Han vet inte ens mitt namn, men jag vet och är helt övertygad om att han och jag skulle kunna gifta oss imorgon och leva lyckliga resten av våra liv. Nu undrar jag bara om det är okej att göra så? Jag menar att peka finger åt alla andra karlar, bara jag får gifta mig med ”telefon-mannen-med-den-lena-rösten”? Och framförallt…kan jag få sparken för en sån sak?

Entry filed under: Allmänt. Tags: , .

Jag har löst ett i-landsproblem Tycka synd om sig själv

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

