Matporr

09 april 2009 at 21:52 Lämna en kommentar

Jag har spenderat kvällen med matporr och frosseri. Little Dalarna var nästan samlat. En picknickkorg saknades tyvärr. Han hade bättre saker för sig än att leka Fat Camp deltagare som blivit utsläppt lite tidigare.

Entry filed under: Allmänt.

Frampressat Det är ju faktiskt påsk nu…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

