Felringning

08 april 2009 at 11:53 Lämna en kommentar

Det ligger tydligen en annons ute på blocket om en billig och fin cykel. Tyvärr verkar annonsören inte riktigt ha koll på sitt telefonnummer, för alla som ringer på annonsen hamnar hos oss. Och med en rungande skånska förklarar dom förvånat att dom bara ville köpa en cykel och så följer en rad ursäkter. Men en kvinna vägrade tro att hon hamnat fel. Nej, hon frågade om och om igen om den där cykeln, trots att jag tydligt förklarade att att det inte fanns någon cykel till salu här. När hon tillslut verkade gå med på att vi skulle lägga på avslutade hon samtalet som en sann tattarskåning: ”Haur due någon moeped till salue dåe?”

Entry filed under: Allmänt.

Helgen i bilder, del 2 Nu:

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
april 2009
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

