En liten dos panik!

19 mars 2009 at 13:27 Lämna en kommentar

Eftersom mina föräldrar är på en vintersemester i Jämtlandsfjällen var jag tvungen att skicka ett varnande sms till mamma och pappa. Jag läste nämligen att Blondinbella har begett sig till Åre, vad hon nu ska dit och göra förstår jag inte. Så jag skrev:

”Mamma! Pappa! Kom hem nu! Inte bara för att jag saknar er! Men mest för att blondinbella är i Jämtland nu. I Åre!! Jag vill inte att mamma ska träffa henne. Mamma kan ju bli så elak ibland. Och jag vill INTE att blondinbella ska blogga om min mamma. Det är det bara jag som ska göra.”

Till svar fick jag

”Vi är inte så långt från Åre kommer hem imorgon”

Och jag ser 2 problem med svaret.
1. Jag måste lära farsan lite sms vett. Sådär kan man väl inte skriva!
2. INTE SÅ LÅNGT FRÅN ÅRE? Jag vågar inte läsa blondinbellas blogg framöver. Stöter mamma på blondinbella i Åre trakterna är jag övertygad om att hon kommer mucka gräl. Och det kommer bli väldigt pinsamt när det uppdagas att min mamma var den som förstörde blondinbellas karriär med att klippa av hennes guldlockar.

Entry filed under: Allmänt. Tags: .

Grattis New Mexico! Bebismaskin

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

