Om jag lugnar ner mig en smula

11 mars 2009 at 11:59 Lämna en kommentar

Äsch…nu när nyhetens behag har gått över lite grann så inser jag ju att det inte är så märkvärdigt. Eller jo, märkvärdigt är det kanske, men så jävla bra är dom faktiskt inte. Det finns ju såklart vissa pubertala sidor hos mig som bubblar upp när jag inser att det finns stora chanser att se NIN igen. För mig var dom störst av allt. Jag har ju trots allt tatuerat in en bit av ett skivomslag på mitt bröst. Det säger kanske en del om mig och mina relationer till vissa saker. Sinnesjukt alltså.

Nåja. Lite glada får vi väl vara ändå?

boobs

Entry filed under: Allmänt.

En liten dos glädje Var sak har sin tid

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
stats for wordpress

