Hörrni…

07 mars 2009 at 18:20 Lämna en kommentar

Glöm det där med att jag skulle vara nykter. Till fisksoppan bjöds det såklart vin. Och något glas vin kan man väl dricka utan att allt går åt helvete? Vi säger ja på det och njuter av vinet istället.

Entry filed under: Allmänt.

Annars då? Resultatet

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

