00:14

06 mars 2009 at 23:32 Lämna en kommentar

Alltså det är klart att jag fattar skillnaden på trams och verklighet. Jag förstår naturligtvis att man måste dra en gräns någonstans som säger hur långt man verkligen få gå med verkligheten på ett tramsigt ställe.
Och det kan hända att det är midnatt och jag lyssnar på kanske det finaste som finns och jag har sett en film som onekligen påverkade mig. Ja, för sån är jag. Jag påverkas och jag sjunker in i en liten bubbla när jag sett en film, läst en bok, sett en bild eller hört en låt. Inte vad som helst såklart. Det måste var något riktigt. Något verkligt. Men jag skiter i om jag är berusad av känslor och verklighet. Jag bryr mig inte om att det är sent och att jag är trött. För så här nära verkligheten kommer jag inte. Så nära och så riktigt. Sådär så huden knottrar sig igen. Det verkar hända ofta den här veckan. Något kanske har hänt? Något som jag inte riktigt ser.

Entry filed under: Allmänt.

En ledig dag Annars då?

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
mars 2009
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

