Den självutnämnda musikfascisten har ordet

28 februari 2009 at 23:31 Lämna en kommentar

Det är lite drygt två månader kvar innan Depeche Mode släpper ny skiva. Inte för att deras senaste skivor varit så fantastiskt bra egentligen, men det är fint att längta efter något. Och så hör jag den nya singeln och blir inte helt eld och lågor i första taget. Nog har Depeche haft bättre singlar än det här? Nåja, Dave Gahan blir i alla fall snyggare och bättre på alla sätt och vis med åren. Det är märkligt det där, hur vissa män verkar bli finare ju äldre dom blir. Jag har en hel lista med män som egentligen är alldeles för gamla, men som ändå får mig att bete mig som en fjortonåring. Men den listan ska jag kanske hålla hemlig ett litet tag till. Lyssna på Depeche låten istället:

Depeche Mode – Wrong

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , , .

Tips från coachen ”Han går som en karl, han ser ut som en karl….”

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

