….just det ja

27 februari 2009 at 14:28 1 kommentar

Sa jag att dom planerar som om dom hade båda händerna ihopbundna inuti röven på mitt jobb? Dom tycker det är lämpligt att köerna ska vara milslånga och dom tycker det är okej att personer sitter själv på en växel.

Och personen som ska låtsas vara min chef idag står bakom mig och smygläser det jag skriver och det jag gör innan han kläcker ur sig något riktigt fånigt som egentligen är självklart men så irriterande. Bara det faktum att han står där bakom i evigheter, bara för att snoka och stilla sin äckliga nyfikenhet får mig att vilja skrika högt och obehärskat.

Och jag är väl medveten om att jag skriver en hel del skit om mitt jobb. Och enligt massor av artiklar i tidningar riskerar jag kanske nu att få sparken. Men om det skulle vara så att ni tycker att jag borde sparkas från den här gudsförglömda arbetsplatsen så har jag tre ord att tillägga: Bring it on.

*Säger hon och lägger till ett ”Mmmhhmmm” till sina ghetto-moves*

Entry filed under: Allmänt.

Today is a motherfucking shitday! Nätdragning på gång

1 kommentar Add your own

  • 1. Michelle  |  27 februari 2009 kl. 14:35

    FY FAN VAD DU ÄR BÄST VÄNNEN!!! Hahahaha, din blogg är sååååååååååå djävla bra!!! :) Nu har du iaf gett mig lite bättre humör mitt i allt elände här…
    PÖSS

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

