Snart slänger jag ut helvetet från fönstret

26 februari 2009 at 17:43 Lämna en kommentar

Jag har en knapp på datorn som jag använder för att byta låt. Och det gör jag rätt ofta då jag alltid har random och repeat på. Jag vill ju inte höra alla skitlåta på rad, så den där knappen är ju det finaste jag har. Men nu har den slutat fungera. Det är som om universum vill säga mig något. Men jag kan inte riktigt tolka vad universum vill. Så istället för att ge upp datorn och göra något vettigt av min tid sitter jag här och hulkar som ett barn, skriker mig hes och sparkar med fötterna. Jag vill att den där förbannade jävla knappen ska fungera så jag slipper avbryta vad jag nu håller på med, bara för att byta en låt, när jag vet att jag kan göra det med en simpel knapptryckning. Alla andra i-landsproblem kan fara åt helvete. Min ”byta-lått-knapp” fungerar inte och vi måste genast göra något åt det här, annars kommer jag stänga in mig på en toalett och gråta högljutt samtidigt som jag ringer till er alla och skriker att allt måste bli bra igen.

Entry filed under: Allmänt.

Jag hade en hälsning från en kollega Gud hör bön

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

