Toalettmöte

20 februari 2009 at 10:54 Lämna en kommentar

Jag har nog nämnt det tidigare, men om man sitter på toaletten hör på jobbet hör man allt. ALLT!

Men det är framförallt samtalen i mötesrummet man vill höra. Så där sitter jag och håller andan. Alldeles tyst sitter jag och lyssnar. Så inser jag att jag nog inte alls ska höra det här samtalet. Jag förstår vad det handlar om, men det är svårt att hänga med. Så därför tycker jag att ni kan göra mig en tjänst, kära driftoperatörer. Säg till mig nästa gång ni har telefonmöte så kan jag väl i alla fall få en chans att hänga med vad det handlar om? Inget märkvärdigt alls egentligen.

Entry filed under: Allmänt. Tags: , , , .

Från kupolens inre Idag är ingen bra dag

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

