Från kupolens inre

20 februari 2009 at 10:20 Lämna en kommentar

När man vaknar på morgonen och inser att det är fredag sprider det sig en fin känsla i hela kroppen. Och jag har en i princip oplanerad helg framför mig. Ingenting kan kännas bättre, trots att klockan var 05:15 när jag tvingades kliva upp. Men så inser jag att jag har en fruktad och stressig dag framför mig. Två jobb ska jag hinna med idag. Eller 10 ½ arbetstimmar för att jämna ut det hela. Och snart har halva arbetsdagen gått och jag känner mig en aning frustrerad. Det är hål i mina favoritjeans, vi har milslånga köer, och som en fin klick grädde på det är de flesta redigt förbannade och har hittat dom finaste könsorden. Sa jag att det var hål i mina favoritjeans också?

Kvällen däremot bjuds på en dunk vin, några härliga brudar och en filt hoppas jag. För jag är totalt genomfrusen och iskall. Så en filt skulle jag vilja ha. Inget märkvärdigt egentligen. En filt bara.

Entry filed under: Allmänt.

Veckans fototriss: Triss Toalettmöte

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

