Eftermiddagsblues

19 februari 2009 at 12:34 Lämna en kommentar

Jag har återigen en sysslolös eftermiddag framför mig. Jag brukar i vanliga fall tycka att det är skönt, och på alla sätt det bästa man kan vara med om. Men nu känner jag mig lite osäker. Vad ska jag göra idag som jag inte gjorde igår till exempel? Jag kommer bara sitta där vansinnigt rastlös och uttråkad. Fan. Jag måste verkligen lära mig ta vara på alla lediga stunder. Eller i alla fall lära mig njuta av dom.

Entry filed under: Allmänt.

Ska jag ringa 112? Freaky Friday Foto – Tema: Skrockfull

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Michaelssons Twitter

Snabbfakta

Jag inbillar mig att jag är bitterljuv och extravagant. Jag är i vilket fall som helst oerhört tveksam till livet, tillika känslomässigt störd. Utöver dessa defekter bor det en hel del trams här.
februari 2009
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Mest klickade

  • Inget
stats for wordpress

